تمرینات تای‌جوتسو کونایچی‌های استان آذربایجان غربی تمرینات تای‌جوتسو کونایچی‌های استان آذربایجان غربی
آموزش هنرهای رزمی مرموز سنتی ژاپنی: نینجا، سامورایی بوگه‌ی ریو، نینجوتسو توسط شیهان اسکندری
تاریخ : دو شنبه 13 خرداد 1398
نویسنده : نگین مقدم‌نیا



مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
شیلا در تاریخ : 1398/6/2/6 - - گفته است :
سلام ممنون از راهنماییاتون ببخشید شروع کلاساتون از ساعت چند تا چند و هر جلسه چند ساعته؟ هر جلسه یک ساعته یا بیشتر؟ یه سوال دیگه هم دارم اینکه نگفتید که آموزش خصوصی دارین یا نه و اگه دارین شهریه هر جلسه خصوصی رو هم میشه بگید مرسی
پاسخ: سلام عزیزم کلاسها روزهای فرد و فعلا از ساعت 3 تا چهار و نیم هست. احتمالا مهرماه از ساعت شش تا هفت نیم بشه. تایم هر کلاس یک ساعت و نیم هست. برای آموزش خصوصی هم لطفا با شماره 09911811205 سنسی خانی تماس بگیرید. شهریه 95 هزار تومان آدرس باشگاه خیابان مدنی دو نرسیده به پنجراه طبقه زیرزمین ساختمان ماد باشگاه ایده آل هست.

/weblog/file/img/m.jpg
شیلا در تاریخ : 1398/6/1/5 - - گفته است :
سلام سنسی صبا خانی عزیز.استاد ببخشید من ۲۵ ساله هستم و به شدت علاقه مند شدم به این ورزش رزمی و تا الان اصلا هنرهای رزمی کار نکردم آیا من میتونم تو کلاستون شرکت کنم و به من آموزش میدید؟ ببخشید آیا کلاس خصوصی هم دارید و می تونید به صورت حرفه ای و خصوصی به من آموزش بدید؟ اگه کلاس خصوصی دارید میشه لطفا هزینه ماهانه کلاس به صورت خصوصی رو هم بگید مرسی از شما و سایت فوق العاده تون استاد
پاسخ: سلام شیلا جان همه هنرجوهای ما مبتدی هستند و سابقه آموزش ندارند ما اینجا همه تلاش خودمون رو برای آموزش و حرفه ای شدن شما به کار می بریم. بهتره چند جلسه بیایید باشگاه و کار کنید تا آشنا بشید. نینجا تا حد زیادی به استعداد و هوش هنرجو هم بستگی داره. امیدواریم شما از هنرجوهای با استعداد و باهوش ما باشید.

/weblog/file/img/m.jpg
مینو در تاریخ : 1398/3/13/1 - - گفته است :
بسیارعالی آفرین


CommentFieldStyle:-moz-border-radius:4px;border:1px solid #999;-moz-border-radius:hover:8px; >
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
فال حافظ

ابزار فال حافظ



/
لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت، ما را از نظرات و پيشنهادات و انتقادات خود بهره‌مند سازيد.